> nastavni predmet je resurs za razvoj vještina i ne svodi se na jednostavne nastavne činjenice niti isključivo pamćenje podataka
> povratna informacija donosi uvid kakav je teško dobiti klasičnim ocjenjivanjem
> učenička motivacija na izuzetno visokom nivou
> jasniji uvid u učeničke vlastite sposobnosti
> stres od ocjene i klasičnog ocjenjivanja skoro u potpunosti nestaje
> svaka "mrvica" aktivnosti iz navedenih oblasti prepoznata je, mjerljiva i označena
> informacije o učeničkim vještinama pomažu u profiliranju učeničkih sposobnosti i buduće profesionalne orijentacije.
Šta je potrebno za ovu ili sličnu aktivnost?
> nastavnik/ca koji prepoznaje i potiče na navedene vještine u svom predmetu
> jednostavni sistem označavanja i praćenja vještina
> integracija u klasični sistem ocjenjivanja.
Ponosan sam na učenike i učenice naše škole (desetine njih bili su
vrlo blizu ovogodišnjoj graničnoj vrijednosti za simbolične nagrade),
a posebno na ovu djecu koja pokazuju da uistinu imaju vrhunske
sposobnosti!
Iskreno zahvalan menadžmentu na velikoj podršci!
Nastavnik Bernes Aljukić